Satellite
Show on map
  • Day 14

    Wandelen

    September 12, 2016 in Sweden ⋅ ☀️ 18 °C

    Vandaag was ik niet van plan om veel te doen, mijn goesting voor musea en kerken was op en het is tenslotte veel te mooi weer voor die dingen. Ik besloot dus op het gemak eens door de delen van stockholm te wandelen die ik nog niet gezien had. Gezien een deel van de stad verspreid ligt over eilanden en er geen metro naar de meeste plekken gaat, heb ik wel weer wat kilometers afgelegd. Tegen 5u deden mijn voeten en rug teveel zeer om nog verder te gaan. Ik dacht er eerst nog over om een fiets te huren, maar het oude centrum is al kasseien, en het is hier nogal heuvelachtig.
    

Het enige avontuurlijke vandaag was de groene curry die ik gegeten heb in een thais restaurant op een paar straten van het hotel. Ik wilde eens weten of ze het hier even pikant klaarmaken als in bangkok. Na twee happen begon ik te zweten en momenteel lig ik op bed te bekomen met een pulleke water, maar het was nog niet als in bangkok. Het was wel zeer lekker.


    Stockholm zit erop en ik zou zeggen op naar de volgende stad, maar mijn congé zit er jammergenoeg ook op.
    Read more