Satellite
Show on map
  • Day 4

    München parkwandeling

    June 30, 2020 in Germany ⋅ ☀️ 17 °C

    Gezien het prachtige weer vertrok ik al rond 8:30 uit het hotel om een lange wandeling te doen langs de rivier naar het grote park aan de andere kant van de stad. Ik schatte dat ik rond de middag aan het Chinese paviljoen zou toekomen om daar dan te eten in de bier garden. Wel deed ik eerst een tussenstop aan het standbeeld van bavaria op het plein van oktoberfest, een lege open vlakte die een keer in het jaar gebruikt wordt.

    De wandeling was aangenaam en rond 11u kwam ik uit aan het mini hofbrauhaus in het park, waar ik wat kon rusten met een pint. En een uur later zat ik in de grote bier garden aan het paviljoen. Er was veel volk, maar ze kunnen gerust het dubbel aan. Veel meer dan rondwandelen en op terrasjes zitten heb ik niet gedaan vandaag, buiten een paar kerken binnen springen die ik toevallig passeerde. Volgen mijn horloge zit ik aan 35741 stappen, wat niet ver van mijn record is.

    Mijn gegevens liggen duidelijk op straat, gisteren een telefoon van iemand die zich voor deed als het hotel waar ik naartoe ga, en vandaag een sms met de vraag om in te loggen op de bnp paribas site met een link. En ik heb daar geen rekening, ze hebben hun huiswerk niet goed gedaan.
    Read more