Satellite
Show on map
  • Day 1

    Aankomst

    May 22, 2022 in Greece ⋅ 🌙 21 °C

    Ik heb deze bestemming gekozen om te relaxen na een paar stressvolle weken, met vrijwel geen voorbereiding, in de stille hoop dat ik nu terug het vliegtuig kan nemen met hetzelfde gemak als de trein. Vrijwel alle corona maatregelen zouden verdwenen moeten zijn, maar het ongemak 'zou ik geen formulier zijn vergeten in te vullen' bleef op de achtergrond van mijn gedachten.
    Alles verliep zeer vlot, zoals vroeger, behalve de wachtrij om in te checken bij Tui. Ze moeten toch dringend werk maken van hun app en online checkin. In rhodos aangekomen werden we met de bus opgepikt van de vlieger, die dan een toertje rond het vliegtuig reed om ons 20 meter verder te laten uitstappen. Uit gemak heb ik de taxi genomen naar het hotel, hoewel het 26 euro was. Dat krijg je wanneer je niets voorbereidt. Uit nog meer gemakzucht heb ik een best western hotel gekozen, gezien ik daar goede ervaringen mee heb, en dit lijkt op het eerste zicht terug ok, vooral de locatie.
    Veel meer dan wat eten en rondwandelen heb ik niet meer gedaan, ik was vrij moe. Aan restaurants geen gebrek hier, de moeilijkheid zal een goeie vinden zijn. Mijn eerste gok was niet slecht, maar gewoontjes. Morgen leg ik de lat hoger.
    Read more