Satellite
Show on map
  • Day 13

    Poging tot luieren

    March 22, 2023 in Morocco ⋅ ☀️ 24 °C

    Het ontbijt buffet is de moeite, ik ga wat kilo's bijkomen hierdoor. Na mij volgepropt te hebben ging ik op wandel richting de marina, een kleine jachthaven met luxe appartementen, onderweg mediterend over waarmee ik mijn dagen zou vullen. Het voorlopige resultaat werd een boekje lezen. Wat ik ook deed na mijn wandeling, maar omdat ik niet de hele dag door wilde lezen begon ik in de namiddag nog een wandeling, de totale lengte van de dijk, waardoor ik nu aan 29000 stappen zit en goed moe ben.
    En ik was nog verder gewandeld moest ik niet teruggefloten zijn door een militair, ik was het prive domein van de koning binnen geslenterd blijkbaar.
    Het hoogtepunt van de dag was het avondeten, ik had via reviews op google maps een spaans restaurant geselecteerd dat nogal chiq en prijzig bleek te zijn (weer 45 € lichter), maar uitstekend. Morgen misschien toch iets goedkoper zoeken, hoewel beter dan dit zal moeilijk zijn.
    Read more