Satellite
Show on map
  • Day 3

    Zondagsmarkt

    October 29, 2023 in Thailand ⋅ 🌩️ 30 °C

    Mijn nachtrust werd onderbroken door een uurtje op wc om afscheid te nemen van die pikante vis, maar tegen de ochtend was alles weer in orde. Ik had niets gepland vandaag, buiten de zondagsmarkt die savonds was. De voormiddag vulde ik met het bezoek aan twee tempels en eten in een harry potter thema café.
    Het is ook buddha dag vandaag en verboden om alcohol te verkopen, iets waar ik achter kwam bij mijn derde pint. Ze vroegen om die in een papieren beker te drinken zodat niemand het zag.
    Na het middageten, wat een doodgewone pad thai werd, niet pikant en zeer lekker, ging ik wat lezen op hotel tot de hoofdactiviteit begon om 16u. Ik dacht dat het nog niet druk ging zijn in het begin, maar het liep al vol terwijl de meeste hun stand nog aan het opzetten waren.
    Jammergenoeg begon het rond 6u te regenen. Ik had al een standje of 5 geprobeerd en had al genoeg gegeten, maar had wel nog wat langer willen blijven. Morgen moet ik vroeg op dus het is niet zo erg dat ik vroeg terug in het hotel was.
    Read more