Aankomst Bangkok!

March 4 in Thailand ⋅ ⛅ 35 °C

Aangekomen in Bangkok! Na een reis van bijna 18 uur zijn we dan eindelijk op onze bestemming. De eerste vlucht hebben we veel kunnen slapen, we kregen lekker eten en Jan kon wat spelletjes spelen op het tv schermpje. In Dubai hadden we 1 uur de tijd om over te stappen en dit was dan ook erg krap, we moesten met de trein, lift en roltrappen om bij onze gate te komen, we hebben de laatste meters ook echt moeten rennen want de gate ging al sluiten, gelukkig waren we net optijd! In deze vlucht werkte mijn tv scherm niet en kregen we andere zitplaatsen met extra beenruimte, super fijn! We hebben de trein gepakt naar Bangkok stad en vanuit hier met de taxi naar ons hotel. We hebben onszelf even opgefrist en liepen toen khao san road op. Ik had hier al veel van gezien op filmpjes maar voor Jan was het nog nieuw, laten we zeggen dat Jan erg impressed was haha! We hebben bij wat kraampjes heerlijk gegeten en zijn optijd terug gegaan naar de kamer, morgenvroeg hebben we een fietstocht door Bangkok!Read more