Bangkok verkennen op de fiets🚲

March 5 in Thailand ⋅ ⛅ 36 °C

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan, om 7.00 uur begon onze fiets/ boottocht door Bangkok. Eerst hebben we bij 7/11 lekkere tosti’s gegeten waar een paar monniken langs liepen in de ochtend zon, dit was indrukwekkend om te zien. Hierna gingen we met de taxi naar het startpunt van de tocht. Na wat uitleg gingen we de fiets op, even spannend want ik had denk ik al 8 jaar niet op een fiets gezeten haha! Gelukkig had zelfs ik dit niet verleerd en ging het meteen goed. We hebben plaatsen van Bangkok gezien waar je anders nooit zou komen, van drukke smalle markt straatjes tot helemaal in de natuur. De fietsen gingen mee op de boot en dat was heerlijk met een windje, het is hier namelijk 35 graden dus we waren inmiddels wel bezweet (gewoon kletsnat eigenlijk). Ook zagen we mooie tempels waar we kaarsen mochten aansteken, hebben we kokosnoten mogen drinken/ eten en hebben we op een binnen plaatsje heerlijke zitten lunchen, kortom hele leuke tocht gehad! In de middag zijn we bij ons hotel gaan zwemmen en hebben we het even rustig aan gedaan. In de avond zijn we in de straat van ons hotel ergens wat gaan eten. Ze hebben hier op iedere hoek van de straat plekken waar ze massages geven, dit gebeurd gewoon buiten op strandstoelen/ relaxstoelen, je kunt voor van alles kiezen, ik koos voor de voeten en Jan ging voor de nek en rug, jeetje wat was dit fijn haha! Onze voeten/ rug zijn weer helemaal los en we kunnen er de komende weken tegenaan. Hierna hebben we nog een lekker drankje gedaan, leuk om te zien wat hier allemaal voorbij loopt. Nu lekker slapen, morgen staat grand palace op de planning👋🏼Read more