Op naar Khao Sok! 🏞️

March 14 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

Het was weer vroeg opstaan vanochtend. Om 7.00 uur hebben we uitgecheckt bij ons hotel en zijn we met de taxi naar Chiang mai airport gegaan. We kunnen snel het vliegtuig in en de vlucht gaat soepel. Voor we het weten landen we op Surat Thani. We pakken een taxi om ergens wat te gaan eten. Na de lunch zoeken we een taxi die ons naar het volgende hotel kan brengen, dit blijkt hier lastig te zijn, er zijn niet veel taxi’s die naar dit gebied rijden. Na een tijdje wachten vinden we er een, een vrouw die zelf ook voor het eerst deze route rijd, ze kijkt haar ogen uit! Dit hotel is zo ontzettend mooi! We hebben een kamer met uitzicht over een natuurpark. We trekken onze zwemkleding aan en nemen een plons in het prachtige infinity zwembad. Bij de receptie boeken we de tocht voor morgen. We bestellen room service en eten heerlijke curry en fried rice, we zitten op ons balkon met dit geweldige uitzicht! Beter word het volgens mij niet. We spenderen de avond in het heerlijke warme bad. We hebben 1 volle dag in Khao sok national park, waar we morgen een tocht doorheen hebben. Spannend!😄🏞️🌴Read more