Naar het eiland Koh Samui!

March 16 in Thailand ⋅ ☀️ 29 °C

Vanochtend werden we nog een keer wakker met het prachtige uitzicht, we zijn wat langer blijven liggen en hebben daarna onze tassen ingepakt. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en zijn we met de taxi naar de pier gebracht, hier komt de boot die ons naar het eiland gaat brengen. Deze bootrit staat erom bekend dat hij erg heftig is, ik zag er dan ook erg tegenop om 2 uur misselijk te zijn. Gelukkig viel het allemaal reuze mee en zijn we beide niet zeeziek geworden. Eenmaal aangekomen in Koh Samui pakken we een taxi naar ons hotel. De kamer ziet er prachtig uit en ze hebben hem voor ons extra mooi versierd. We lunchen wat in het hotel en gaan dan nog even lekker zwemmen. In de avond frissen we ons wat op en gaan we opzoek naar een plek om een scooter te huren, die vinden we gelukkig snel. We rijden met de scooter naar een foodmarket en gaan hier wat eten. We rijden door naar de volgende markt waar we een smoothie pakken en een potje gaan poolen. In de avond zijn hier muay Thai gevechten, Jan wil hier graag naar gaan kijken. We zitten op de eerste rij! De gevechten zijn heftig maar indrukwekkend om te zien. Morgen gaan we hier het eiland verkennen! 🛵🏝️☀️🌊Read more