Caos de Katmandú 🤯🚨

September 16, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 28 °C

Avui ens hem despertat tard cansats del llarg viatge. Ens hem dutxat i hem baixat al carrer. Abans s arribar hi hem parlat amb el recepcionista gran persona que ens ha ajudat a organitzar el viatge per terres napel·lines.

Avui visitàvem el centre de la ciutat, el barri de Thamel. Bonic però molt estressant... motos, cotxes i bicis per tot arreu i sense cap mena de normes viàries. Cal Destacar els temples budistes, els pals de la llum plens de cables impossibles de desfer i el menjar. De moment només podem dir que es menja molt bé, econòmic i bo.

Hem donat voltes fins què s'ha fet focs, i després de fer un bon sopar hem volgut provar l'app de taxi d'aquí. I funciona molt bé. Per 40 cèntims hem tornat del centre a l'hotel amb moto. Si, els dos en la mateixa moto + el conductor, pel mig del caos dels carrers de Katmandú. Es pot dir que amb això ja estem integradíssims.

Deixo aquesta part d'aquí sota ⬇️ que m'acabo de trobar mentre corregia el text que havia escrit l'Adrià perquè m'ha fet gràcia 🤣🤣🫶🏻:

Un gran dia però com que no hem ser explicar ara la Núria ho arregla. Sort en tinc d’ella, bueno més aviat vosaltres sinó no sabrieu tot això jajaja