Satellite
Show on map
  • Day 9

    Núria retir ioga dia 2 🧘🏼‍♀️

    September 22, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

    A les 6 h del matí sessió de meditació. La veritat és que avui m'ha costat concentrar-me, notava el cos molt endolorit i amb cruiximents. No estava còmoda amb la postura i el dolor del peu i l'esquena eren els protagonistes de la meva meditació. A més, no he entès moltes de les coses que deia el professor i em perdia. Em falta vocabulari meditatiu en angles 🤣 tinc uns mesos per aprendre'n...

    Seguidament, hem fet sessió de neteja nasal, mai ho havia fet, molt interessant per aplicar-ho a la rutina diària de cada matí, aporta molts beneficis.

    A les 7:30 h sessió de ioga, aquest cop més hard que ahir, acabant amb postures invertides 🤸🏽 (com a mi m'agrada jeje)

    Seguidament un esmorzar que ni als llocs més pijos de bcn fan, gluten free i vegà.

    Després m'he quedat parlant amb una noia de Hong Kong i una de Turquia, super maques, fins que m'ha vingut de gust estar sola, escriure i llegir.

    Sobre les 11h hem fet acro-ioga, una passada, però so hard. A les 12 h hem anat altre cop a una sessió de ioga nidra (és una pràctica de ioga meditatiu i relaxant que consisteix a portar la ment a un estat de consciència més profund, amb l'objectiu de trobar pau mental i també per autoconeixement profund).

    Després de dinar he descansat un parell d'hores, ens hem trucat amb l'Adrià, he llegit i altre cop, a les 17 h, cap a una altra sessió de ioga! Em fa mal tot el cos ja 😂

    Després ens hem trucat amb l'Adrià perquè s'ha adonat que no podem anar a l'Índia travessant la frontera terrestre, ens falten molts papers i temps, que no tenim. Ens hem donat avui per pensar en altres opcions i demà acabar de decidir.

    Finalment a les 19 h sopar, a les 20 h meditació i a dormir.
    Read more