Satélite
  • Dia 9

Adrià trekking dia 2 🚶

22 de setembro de 2023, Nepal ⋅ ⛅ 16 °C

CHOOMRONG - HIMALAYAN LODGE 🚶

Avui ja hem caminat una mica més, prou fàcil, la veritat. És molt fort com el país cau a terra i aquí els camins estan planxadíssims: Escales durant la pujada, hotels cada 5 km i el menjar que vulguis. Havia sentit que aquests trekkings s'havien convertit amb una màquina de fer diners, però no m'hauria imaginat mai aquest nivell.

Tema a part, la ruta avui partia des de 2000 m i acaba a 3000 m, al principi un puja baixa i la final una pujada constant. Avui els paisatges no s'han deixat veure, tot el dia amb el núvol i plovent de tant en tant. Ara entenc que el verd que hi ha sigui tan espectacular.

He conegut força gent, normal, el trekking està a petar de turistes de tot el món. He tingut unes converses interessant amb una noia colombiana, també he conversat amb un noi de Veneçuela que viu a Itàlia i uns nois francesos. La noia m'ha advertit que travessar la frontera de Nepal a Índia terrestre (que és el que anàvem a fer), no és gens fàcil. Has de fer molts papers, anar a l'ambaixada de Nepal i esperar uns dies per saber si t'acceptaven el visat o no. Ràpidament, m'he posat a informar-me bé i efectivament estem en un cul-de-sac. Encara rai que tenim alternatives. Ens hem trucat amb la Núria per decidir què fer sabent aquesta nova informació, ja que el visat de Nepal se'ns acaba el dia 30 i ens hem d'espavilar per no quedar-nos aquí atrapats.

Demà més, arribarem al camp base a veure si es deixa veure alguna cosa, que fins ara la boira no ens ha deixat veure gran cosa.
    Leia mais