Satellite
Show on map
  • Day 10

    Adrià trekking dia 3 🚶

    September 23, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 13 °C

    HIMALAYA LODGE - ANNAPURNA CAMP BASE 🚶

    Avui ens hem despertat, com sempre amb pluja. Capelina i cap amunt. De tant en tant s'obra una mica el cel i es deixa veure algun cim i unes cascades increïbles. Anem fent, els últims km la cosa canvia i es posa a ploure fort. No seria cap problema si anés ven preparat, però com que aquest trekking és pura improvisada, porto menys roba que un nepalí. Ven moll, decideixo protegir la roba de dintre la maleta i acabar de pujar amb pantalons curts a 4100 m. A l'arribada ens trobem uns asiàtics que al·lucinen i em demanen fer fotos, no entenien com podia estar amb pantaló curt amb aquelles condicions.

    Arribem al Lodge, em canvio amb l'única muda que porto a la motxilla i passo la tarda parlant amb la gent d'allà. També gestiono què fer després de Nepal, la idea d'anar a l'Índia queda descartada.

    Havíem pensat tornar a Kathmandú per agafar un vol fins a Delhi, però demanar el visat és una bogeria, i no ens volem atabalar per un visat. Si és tan difícil vol dir que segurament no hi hem d'anar.

    Optem per agafar uns vols a Tailàndia que no es necessita visat fins a 30 dies. Crec que com estava a més altura més a prop dels satèl·lits em sortien més bones ofertes que la Núria que està a Terra baixa. També penso que em faltava oxigen al cap perquè a l'hora de treure els bitllets d'avió la vaig liar fort i vaig posar el passaport de la Núria malament. Encara es quedarà a Nepal atrapada per culpa meva jajaja.
    Read more