Pai, pluja i camps d’arros 🎋

October 10, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

A primera hora l'Adrià ha anat al centre de Pai a llogar una moto per moure'ns durant el dia d'avui. Seguidament hem anat a fer ioga hatha.

Avui la profe de ioga era una dona Tailandesa. Mai hauriem dit que seria capaç de doblegar-se tant com ho feia.

Hem sortit ben relaxats i hem anat a esmorzar a l'hotel/cabanyes, que ens entrava amb l'allotjament. 5 euros el dia cada un amb esmorzar inclòs 🤩.

No ha sigut molt bon dia per fer turisme, ja que no parava de ploure. Però ens ha deixat fer. Primer hem anat a visitar el buda boanc 📍, gegant! Que està a dalt d'un turo i es veu tota la vall de Pai.

Després hem anat a veure uns camps d'arròs amb passarel·les de bambú. Allà ens hem enamorat dels paisatges típics dels camps d'arròs i la seva gent. Hi havia un pintor fent un quadre meravellós d'aquelles vistes, ens hem quedat bona estona mirant el seu art.

De tornada hem parat a fer un cafè a un lloc molt idíl·lic que es respirava molta pau. Hem esperat que la pluja afluixés i hem seguit cap a Pai, per anar a fer el dinar/sopar.

Al vespre hem conegut al nostre veí de cabanya, l'Amalio. Un noi de Cunit que viatja amb una amiga italiana. Justament faran la mateixa ruta que tenim pensada nosaltres. Qui sap si ens tornarem a trobar!

PD. Aquí tots els turistes es mouen amb motos llogades. Avui hem vist 2 accidents de moto. I la veina italiana es veu que va caure amb moto aquí a Pai fa 3 dies i va ben coixa.