Retir Wat Pa Tam Wua - DIA 4 🪷

October 14, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 20 °C

Després de 4 dies intensos, decidim acabar el retir. El dia ha començat com ahir, ajudant cuina a preparar l'esmorzar de 5 a 6 del matí voluntàriament. Amb l'esmorzar a punt, cerimònia amb els monjos i cap a esmorzar. A partir d'aquí ja sortim de la rutina diària, toca fer maleta i canvi de roba.

Abans d'agafar el taxi ens hem acomiadat de tothom i hem fet un petit donatiu. Els monjos ens han donat unes madalles fetes per ells i uns braçalets, un detall molt bonic.

La tornada cap a Pai ha sigut més ràpida, ja que la carretera feia baixada i a les 10 ja érem a lloc.

Lloguem moto i comencem a buscar lloc per dormir, tornem a les cabanyes on haviem estat abans d'anar al retir i ens diuen que tenen lloc, bingo! Ja amb tot a lloc decidim perdre'ns amb la moto i seguint una carretera anem a parar a un bar mirador molt idíl·lic. Allà prenem un suc i un cafè i fem una mica de slack-line.

Un cop a la cabanya obrim les dades d'internet del mòbil, contestem els missatges i ens posem al dia. Aquests dies no l'hem tocat i ens ha fet ser més conscients del temps que arribem a perdre amb ell. A les 16:30 ens entra la gana i decidim tornar a sopar a un restaurant que fan cuina tailandesa que vam anar el dia abans del retir. Boníssim tot i poc picant com ens agrada a nosaltres, ah, i preu local 4 euros en total els dos i menjant moltíssim!

A Tailàndia la posta de sol és a les 6, i avui a diferència dels altres dies sembla que es podrà veure bé. Tornem al bar mirador del matí. Hi havia molta gent, però la posta de sol era molt maca i a sobre amb música en directe. Ja de nit ens acostem a un hotel del costat del nostre que fan malabars amb foc, una gran manera d'acabar el dia.