Seguim a Pai 🧘🌸☀️

October 15, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Mantenint el costum del retir, ens hem llevat d'hora voltants de les 6h. La Núria ha meditat una mica, i l'Adrià ha fet mandres que per això estem de vacances i a l'atur. A les 8h hem anat a una classe de ioga matinal, justament al mateix espai on vam anar ahir al vespre a l'espectacle de foc. Ha estat molt bé repetirem demà segur.

Allà les 10h hem tornat a les cabanyes, a esmorzar, la Núria ha fet màster i l'Adrià llegir. A mig matí hem anat a comprar el bitllet de bus i a reservar l'activitat de demà, curs de cuina tailandesa.

Amb la feina feta hem anat a fer el guiri, la intenció era anar a passar la tarda a unes aigües termals. Però estàvem a 30 graus o més no acompanyava gaire. Així que un cop allà hem fet mitja volta.

De camí hem vist el nostre primer elefant!! I sí, definitivament hem comprovat que estan vivint en males condicions, a la foto es pot comprovar que un elefant de grans dimensions estava a una gàbia que no es podia ni girar pràcticament.

Finalment, ens hem acostat al Gran Canyon de Pai 📍, no és gaire espectacular, però s'hi havia d'anar. I després a un poble xinès, Santichon Village 📍, i a un mirador que estava just al costat, Yun Lai Viewpoint 📍, molt fet per turistes.

Per sopar hem tornat a Pai avui a un vegetarià, però ens hem quedat amb gana, i per 50 cèntims hem menjat un plat cada un d'aquests de carrer, a una fira que hi havia a prop.

Passejant al vespre ens hem retrobat amb el nostre amic Kenny de Malàisia que vam conèixer al retir. Ha sigut molt bonic, està molt posat en el món de l'astrologia i hem parlat dels eclipsis lunars i dels canvis que ens poden provocar.