Últim dia a Pai 🥹🫶🏻

October 16, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 22 °C

Aquest poble ens ha robat el cor, hem connectat i vibrat amb la sintonia del lloc i la gent. És un poble on podríem viure perfectament. Té molt joc, moltes activitats, unes comunitats de persones "molt del rotllo", la majoria són gent jove que viatja pel món i aquí paren unes setmanes a descansar i connectar. Justament el mateix que hem fet nosaltres.

Ens porta nostàlgia saber que és l'últim dia, però el viatge segueix i hem decidit marxar anar direcció Laos, on ben segur que connectarem amb més llocs i persones interessants.

Ens llevem d'hora i fem mitja hora de meditació, ara ja hem agafat el ritme, no el volem perdre. Ens està portant beneficis als dos.

A les 8h anem a fer ioga i ens quedem parlant amb la professora de ioga, la Taiyo, una noia de la nostra edat que fa tres anys va decidir deixar la carrera de medicina per venir a viure a Pai i portar a terme un negoci en línia de medicina holística tropical i espiritual. On unifica la ciència i l'espiritualitat. Una bona inspiració per la Núria. També ha creat una comunitat super bonica de persones d'arreu del món que han vingut a viure aquí i fan activitats per a tothom (la majoria gratuïtes, com el ioga de cada matí).

Hem tornat la moto llogada i cap a esmorzar. Durant el matí la Núria ha fet màster i l'Adrià llegir, fins que hem anat al curs de cuina.

El curs ha estat molt bé, cadascú ha cuinat 2 plats i boníssims 🤤.

Per acabar el dia hem anat a passejar una mica i Pai ens ha regalat una súper posta de sol per acomiadar-nos del meravellós lloc 🥹.