Vang Vieng, llacs i paisatges 😍

November 4, 2023 in Laos ⋅ ⛅ 30 °C

Esmorzem a l'hotel, bon esmorzar, una truita, amanida i fruita. Aquest matí ens el prenem amb la calma, estem cansats del viatge d'ahir i volem anar a poc a poc.

La Núria se'n va a tallar el cabell a la pelu del davant, 1,30€. Ens al·lucinen els preus. Pel dengue li han caigut molt els cabells i ja li convenia fer una bona tallada.

Llogarem una moto, posem gasolina i parem en una botiga de banyadors a comprar un biquini per la Núria. No ens vam emportar banyador i aquí són molt cutres, d'aquests que tapen tot el cos o molt vells, però troba una part de dalt que dona dona pego.

Agafem la moto i anem tirant cap a un dels molts blue lagons que hi ha en aquest poble.

Decidim anar al de més lluny perquè pensem que ens hi trobarem menys gent, ens perdem per carreteretes precioses!! Són 50 min de moto que gaudim moltíssim

Ens tirem amb una mena de tirolina que hi ha, el llac està molt bé. Hi ha turistes però no en excés.

Veiem un cartell que diu que hi ha unes coves al costat amb uns llacs a dintre. Decidim anar-hi, quina aventura!! El camí ja és força salvatge, i l'entrada de la cova és molt èpica, 4 escales mal posades i au! La Núria en veure l'entrada i a l'anar amb xancletes prefereix no entrar perquè patinava molt i era una mica perillós.

L'Adrià entra amb 2 anglesos més. Tarda uns 25-30 min ben bé. Quan surt li diu a la Núria que és la cova més èpica que ha vist mai a la seva vida i que entri.

Justament quan estan decidint si entrar o no a la cova, apareix una noia catalana, la Nona! La primera catalana de Laos que ens trobem, nosaltres per ella també som els primers! Decidim entrar tots junts.

Sort que hem entrat els tres, perquè ella ja ens diu que sola no s'hi hagués posat. És una noia de Rocafort, que viatja sola. Hem passat tota la tarda junts.

Ens hem separat a l'hora de tornar, nosaltres hem anat a veure la posta de sol a vora del riu i després hem anat a sopar olles (una olla de caldo amb un càmping gas a sota i li vas posant menjar a dintre i es va coent). Hem acabat pagant uns 8 € en total, que aquí és molt, però ens hem atipat bé. Ha vingut la Nona a sopar amb nosaltres, també ha provat l'olla.

Hem acabat de donar una volteta al mercat de nit i cap a dormir!