Dia de moto, ioga i platges d’escandol

November 13, 2023 in Thailand

A l'hostel on estem ara el Pablo fa ioga als matins, així que avui l'Adrià va a fer ioga i la Núria se'n va a fer màster, està molt fatigada dels dos dies continuats fent ioga i li fa mal tot, normal després de tant temps sense fer activitat.

En acabar, esmorzem uns plàtans, magdalenes i cafè que l'hostal ofereix gratuïtament. Estem una estona parlant amb la gent d'allà i decidim anar a visitar la part del nord de l'illa.

De camí, ens parem al centre de Samma Karuna, on vam anar els dos últims dies, perquè havíem vist que es feia un taller gratuït de "learn to fly" que s'ensenyen postures de ioga invertides. Però no ho vam entendre bé i era gratuït justament perquè el taller era durant els següents 2 dies i avui només es feia la xarrada de què seria el taller. Un bon fallo perquè ens fa perdre tot el matí.

Així i tot, seguim i anem a una platja molt bonica, la més famosa de l'illa, es tracta d'una platja que té una part que s'ajunta amb una illeta des d'un caminet on tens platja pels dos cantons (Fotos)

Anem a sopar a un lloc molt del rotllo, una sopa de carn i verdures i, pollastre amb curri i coco, tot per 5,20 €. Aquesta illa, tot i anar als llocs més barats, els de gent local, es nota força la diferència de preu. Però no ens sorprèn, és força turística

Estem a l'altre cantó de l'illa, tornem de pressa i corrents perquè està arribant la pluja, i quan plou en aquesta illa, sabem que plou fort.

Arribem a l'hostal i pels pèls no ens mullem. La Núria fa una estona de màster i l'Adrià llegeix. Juguem a jocs que tenen a l'hostal i anem amb la gent maca d'aquí a socialitzar una mica.

Parlem una bona estona amb el Pablo, li ensenyem el bol tibetà, ell va fer el curs de bols tibetans a l'Índia i ha estat explicant moltes coses. Tenim una conversa molt interessant amb ell.

També ens explica que la seva parella va tenir el dengue i es van passar una setmana a l'hospital de Katmandú. Ella va decidir tornar cap a Argentina després del Dengue.