Secret Beach, registres i tattoo 🕉️

November 14, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 28 °C

Avui teníem problemes per recordar el dia que érem. No és cap novetat al viatge ja ens ha passat uns quants cops, però quan passa vol dir que estem molt relaxats.

A primera hora abans de la secció de ioga, l'Adrià ha sortit a córrer, ja tocava una mica de càrdio. La sessió de ioga molt bé, la Núria avui ho ha tornat a provar, anava fent al seu ritme, anar parant quan es fatigava i l'Adrià ha descobert un parell de secrets més.

Acabada la sessió la Núria s'ha posat a cuinar una supertruita, després de 37281 hotels i hostels aquest per fi ens deixen cuinar. La truita ha quedat boníssima i ens ha deixat ben tips. Mentre esmorzàvem ens han comentat la gent de l'hotel que anaven a secret beach📍 i ens hem unit. Però abans ens ha tocat anar a buscar la roba a la bugaderia i fer canvi d'habitació.

Cap a secret beach, típica platja de palmeres i aigua cristal·lina. Aquí l'aigua està molt calenta i t'hi passes hores i hores dintre, el que costa més és sortir, ja que fora fa fred. Ens ha plogut uns quants cops però millor que els últims dies.

La gent de l'hostel són molt simpàtics i amb molts coneixements, hem compartit històries i vivències molt boniques. Tot el dia parlant de temes variats i fins i tot Pablo li ha fet un Registre Akashic a la Núria!!

El Pablo és un noi molt espiritual i molt treballat. Té la intuïció molt desenvolupada i té el do de canalitzar. Parlem molt sobre el tema. Molt interessant. D'ell estem aprenent moltes coses aquests dies.

Voltants de les 4 hem tornat a l'hotel dutxa, netejar roba i hem anat a sopar a un restaurant del costat. Per postres mango amb iogurt i una partida d'escacs. Per acabar el dia un noi de l'hostel ha tatuat a Pablo a la recepció. Molt interessant, la Núria no ho havia vist mai en directe. L'ha tatuat el símbol OM 🕉️