Truita de patates i Bottel beach📍

November 15, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Estem molt agraïts pel tracte de la gent de l'hostal i els hi volen agrair. Farem una truita de patates per tots. Ens hem despertat d'hora, ja que la volíem fer abans de la classe de ioga. Així quan acabés la classe estaria a punt.

Avui és començar a notar les agulletes de no parar cada dia de fer exercici, estem bastant cruixits, però ho tirem endavant. Arriba l'hora d'esmorzar i com era d'esperar els hi encanta, tant que el jefe del hotel diu que avui ell cuinara una sopa de verdures i llenties sopa per sopar.

Avui visitarem bottel beach 📍, una platja que està al nord-est de l'illa i té molt bones ressenyes. Per arribar a la platja primer es bona carretera després camí de carro, fins que es fa impossible circular i s'acaba arribant a peu. Això és bo, ja que vol dir que hi arriba poca gent i podem gaudir de la platja.

Al cap d'una estona arriben Pablo i Nico estan afamats així que anem al restaurant ells a menjar i nosaltres a prendre un beuratge.

Passada l'estona decidim començar a caminar direcció a les motos, per després anar a un mirador que hi ha al costat. La pujada es fa llarga i Pablo i Nico decideixen tornar a l'hotel, nosaltres anem cap al mirador.

La ruta per arribar al mirador és molt salvatge bon camí però no preparat per turistes. Es poden escoltar tota mena d'animals i és selva profunda. Al cap de 800m arribem, és una roca escarpada dalt d'un turó d'on es pot veure la costa nord-est. Fotos corresponents i decidim tornar que es fa fosc, parem a sopar un Pad-thai i una amanida al marcat nocturn i cap a l'hostal. No ens atipem molt perqué avui el jefe del hotel ens ha dit que cuinaria una sopeta.

Ens dutxem i estem relaxats fins que el jefe ens crida que el menjar està fet. Es tracta d'una sopa típica Turca, d'on ell és originari, molt bona. Gaudim d'un gran sopar amb la gent de l'hostal i coneixem un noi Polac que està fent truisme per l'illa.