Plujes torrencials, guisat i peli 🎥🍿

November 16, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Durant la nit no ha parat de ploure, feia por i tot. Com els últims dies classe de ioga de bon matí i bon esmorzar. L'Adrià se'n va a meditar 10 minuts abans de la classe amb el Pablo I la Daniela.

Passada una estona semblava que el temps millorava una mica, suficient per poder sortir a veure l'illa. Volíem visitar unes cascades, però en arribar no ens han fet el pes i hem optat per anar a un mirador.

Les vistes del mirador estaven bé, però res de l'altre món. Quan tornàvem del mirador ha tornat a empitjorar el temps sens ha acudit tornar a l'hotel i aprofitar la cuina per fer el dinar/sopar. Feia molt que no cuinàvem i ens ho hem passat molt bé la Núria de xef i l'Adrià de pinxe.

Hem fet un guisat amb moltes verdures, pollastre i llenties.

La tarda ha passat molt ràpidament, parlant amb la gent ha sortit una gran idea. Mirar una pel·lícula i dit i fet, aprofitant la tele de l'hostal hem muntat un petit cinema. La pel·lícula no era molt bona una cursilada, però ha quedat una bona estona.

El detallet ha sigut quan el jefe de l'hotel ens ha anat a comprar (plovent torrencialment) crispetes, galetes de xocolata, kit kats... És el millor hostal que hem estat mai!!