Satellite
Show on map

Aan, in en op het meer.

July 10, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

Om te vermijden dat Mitzi een muilkorf aan moet, nemen we niet de boot maar wel de auto naar St Gilgen, het dorpje aan de kop van de Wolfgangsee. Een kleine rondwandeling, wat inkopen en we vertrekken terug naar ons toch juist iets schattiger dorpje. Na een kleine hap installeren we ons met vieren aan het privé-strandje van het hotel en duiken het meer in. Na enkele uurtjes platte rust zijn we klaar voor ons volgende avontuur, met de e-boot het meer op. Gelukkig hebben we een bekwame kapitein zodat we als passagiers mooie postkaartwaardige foto's kunnen nemen van ons dorpje. Spijtig genoeg is hier na 6 uur 's avonds geen zonnig terras meer te vinden om ons met een Hugo te vermeien. Dus terug naar ons appartementje waar we na een lekkere maaltijd door Katrien klaargemaakt, de dorpsfanfare langs ons terras naar het dorpsplein horen en zien vertrekken. Dat staat nog op schema voor zo meteen.Read more

Greet Goris

Ze heeft nu ook al een vaarbrevet, spannender dan de botsautokes op de kermis.

7/10/19Reply
    Josee Goris

Er stond op het papiertje dat ze overal 20 meter vanaf moest blijven. En zeker van die grote boten vol met toeristen en hondjes met muilkorven. Maar de wilde golfjes in de slipstream waren wel leuk.

7/10/19Reply