Satellite
Show on map
  • Zanzibar - ziua 2

    January 1, 2022 in Tanzania ⋅ ☁️ 29 °C

    Prima zi din 2022 ne găsește în camera de hotel, fierți în suc propriu, din cauza de AC defect si încă câteva probleme administrative. Lipsiți de energie, lipiciosi, dar cu o puternică dorință de a lupta pentru confortul pentru care am plătit, ne-am petrecut o parte din zi cu Rodica de la agenția de turism (multumim Universului pentru că ai fost acolo în Zanzibar cu noi 🤟). Spre după-amiaza/seară, ne-am parcat la barul plajei de alături: Kae Beach Bar a nu se confunda cu Kae Beach Resort Hotel care este total altă mâncare de pește, adică stricat !!!). Aici ne-a fost gazdă Petra, o românca rezidentă in Zanzibar de câțiva ani. Ea ne-a povestit multe “ tips and tricks “ ale locului, care ulterior ne-au fost de mare ajutor. De exemplu: prețurile se negociază aproape peste tot (mai puțin in magazinele cu prețuri fixe - dar noi am văzut doar 2 de acest gen în toată excursia) si sunt de 3 feluri: pentru localnici, pentru rezidenți și pentru turiști. Ele se multiplică exponențial 😂. Iar pentru că ea are și câțiva Masai în staff, am aflat că ei sunt considerați atât de cinstiți, incat cheile de la seifurile cu încasări stau la ei și astfel toată lumea este liniștită.
    Pe la 18.30 a început spectacolul zilnic închinat apusului de soare: dansuri africane, jonglerii cu foc sau fără foc, acrobații și socializare între popoare 😂
    Read more