Satellite
Show on map
  • Zanzibar - ziua 0-1

    December 30, 2021 in Tanzania ⋅ ⛅ 31 °C

    Ziua 0 - București, 30 decembrie, ora 13, burniță și vreo 10 grade afară. Aeroportul aglomerat, toata lumea cu masca, dupa vreo 4 ore de așteptat, ne îmbarcăm spre Zanzibar, cu escala la Doha. Grupul pestrit, mulți gălăgioși, în special părinții cu copii pe care nu ii pot gestiona. Unii sunt tăcuți, alții romantici în așteptarea revelionului pe plajele sălbatice. Noi suntem chiauni deja de oboseala drumului din ziua precedentă spre București care, în loc sa dureze 4 ore, a durat 7.
    Zburam cu Quatar Airways, scaune elegante, ecrane TV care urmau sa ne consume timpul generat de nesomn :(.
    După ceva mai mult de 5 ore am aterizat în Doha.
    Șocul a fost asa cum ne-am așteptat. Prima data diferența de temperatura care ne-a amețit, apoi opulența din aeroport care făcea ca un Lamborghini sau un Maybach - afișate în buricul locației - sa para niște jucării naive.
    Am dat 7€ pe o apă plată la 0,5 și am început sa cascam ochii pe la tarabele cu dulciuri, bijuterii de lux, ceasuri de lux, sandwich-uri de lux, haine de lux, wc-uri de lux, oameni de lux ... ne-am bucurat când ne-am amintit ca avem o motocicleta care are în numele ei terminația "de luxe" deși este cât se poate de populară.
    La 2 dimineața ne-am îmbarcat din nou, spre Zanzibar.
    După 8 ore, multă foială și alt nesomn am ajuns la destinația finală. Aeroportul arată gen autogară comunistă, polițiști cu gura mare dar care deveneau imediat prietenoși când aflau ca suntem din România, aglomerație ca la sfintele moaște, toată lumea se îngrămădea la niște pupitre oblice cum erau pe vremuri la Poșta Română, ca să completeze un formular de acces în Tanzania/Zanzibar. Cozile erau imense, căldura atinsese pragul de vipie, umiditatea din atmosferă lipea de tine haine, hârtii, pixuri ...
    Din senin a apărut un polițist lângă noi care ne-a întrebat de unde suntem. Când i-am spus ca suntem din România ne-a dus la un ghișeu si i-a ordonat ofițerului vamal sa-si întrerupă activitatea si sa se ocupe de noi (yeah baby🥳)
    Iar de aici începe o alta poveste.. “Le Revelion” 😂
    Ziua 1= Revelionul 2022. Dacă ar fi să mai fie odată probabil am alege diferit. Si asta pentru că am mers cu valul și am decartat 100 euro/persoana pentru o petrecere cu 400 de români în care ne-am potrivit foarte puțin. A fost pe plajă ce-i drept, cu homari, fructe de mare și tot tacâmul, dansatoare cu tenul ciocolatiu, pitipoance de România tunate, ceva “vedete” din Romania, o mâna de turisti rătăciți, de alte nații. Iar pentru că eram extrem de obosiți după drum și din cauza că nu am reușit să ne odihnim in camera fiarta de hotel, am părăsit in glorie petrecerea la ora 1 AM, pe melodia “ Lasă-mă papa la mare”😂
    Read more