• Day 2

Ziua 2 - Puerto de la Cruz

March 9 in Spain ⋅ ⛅ 14 °C

Programul nostru a inceput dis de dimineață cu o sesiune de yoga, plină de recunoștință si pace interioară, pe terasa vilei din Orotava, așezată perfect, aproape de ocean si cu vedere la “El Padre Teide”.
    Apoi ne-am grabit sa ajungem cu totii in Puerto de la Cruz, la o sesiune cu Santi, un practician de medicina chineza (inclusiv acupunctura), care dupa workshopul din care am invatat lucruri valoroase, ne-a aplicat tratamente specifice, in functie de afectiunea fiecaruia.
    Dupa amiaza, lihniti de foame si dornici de a gusta din bunatatile locale, am savurat intr-un restaurant cu specific pescaresc care serveste bucătărie locală canariană, vestitii "papas arrugadas" (cartofi fierti), cu "mojo" (un sos picant), alaturi de o varietate de pesti gatiti in diverse feluri.
    Străzile pietruite și faleza din Puerto de la Cruz au un farmec aparte si ne-am putut bucura de tot ce era acolo: strazi cu cu clădiri colorate și o atmosferă vibrantă, alei pline de viață, cu magazine, cafenele și terase, malul oceanului cu nisip negru in care se spargeau zgomotos valurile, plaja cu piscine naturale, plante gigant care la noi cresc in ghiveci, un mic festival local cu muzica si mancare locala si aerul cu adevarat curat :)