Satellite
Show on map
  • Day 3

    Ziua 3 - Loro Parke

    March 10 in Spain ⋅ ☁️ 18 °C

    Dupa o sesiune matinala de yoga si un mic dejun vegetarian extra copios (papaya si portocalele locale sunt de vis ), ne-am indreptat (cu masina), catre Loro Parque - un parc zoologic "must see", situat în Puerto de la Cruz, cunoscut pentru colecția sa impresionantă de animale exotice și pentru spectacolele de divertisment pe care le oferă vizitatorilor.
    Dupa intrare, primul lucru a fost ca "profa" sa verifice programul showurilor cu animale, si ne-am propus sa vedem orcile, delfinii si leii de mare. Am fost foarte impresionati de abilitățile inteligente și acrobatiile spectaculoase, de legatura profunda care exista intre animale si dresori, care sunt responsabili si de ingrijirea lor zilnica.
    Pe lângă spectacolele cu animale, in Loro Parque am admirat, grădinile tropicale luxuriante si evident magazinele de suveniruri pline cu animalute in miniatura foarte bine facute.
    Im incheiat ziua cu o alta sesiune de yoga pe malul oceanului, pe nisipul negru vulcanic, apoi cina la un restaurant local vegetarian (Manipura), unde am mancat cel mai gustos burger ever!
    Read more