Satellite
Show on map
  • Day 31

    Ksamil

    March 4, 2018 in Albania ⋅ ☀️ 17 °C

    Mir händ keis airbnb gfunde für Korfu am Morge drum sind mir eifach mal nach Athen los gfloge. Bim lange layover han ich denn doch chli schiss becho und versuäch last Minute öppis z Buäche. Doch dä couchsurfer schriebt nöd zrugg und dä eint airbnbler isch kurzfristig weg gfloge.. söllet mir eifach gah und ume laufe am abig am 8ti? Mmh ich zwifle doch mich gurkts chli ah zum s Internet durchforste und naja Abenteuer! Am 18.05 flüget mir also richtig Korfu, machet ein Landerversuäch, zwei Landeversüäch, und flüget dänn zrugg nach Athen... da d pilote wegem schlechte Wetter nix gsehnd.. grosses stöhne im ganze flugi usser vom Ryan und dä Olivia. Mir fiiret 🎉 da mir etz e gratis unterkunft, znacht und en Flug am nächste Tag zu enere bessere ziit bechömet 😍😅 wo mer dänn d Fähre direkt nach Albanien verwütsche chönd...
    Und die Moral von der Geschicht: eine Reservation lohnt sich nicht!👆🏼
    In Ksamil gnüsset mir dNatur und die viile viile Cafes.
    In Butrint gfindet mir 2000 Jahr alti Ruine, wo fast bis is 17. Jahrhundert bewohnt gsi sind. Und das Beste mir sind praktisch allei!
    Read more