Ziek saai

January 1 in India ⋅ 🌙 27 °C

S'avonds een man, s'ochtends een man, dat zegt mijn moeder altijd. Gelukkig zat ik in de avond al over te geven, dus hoef ik in de ochtend niet een man te zijn. Even iets duidelijk maken, nee ik heb niet teveel gedronken, waarschijnlijk iets verkeerd gegeten of gedronken. Dus zo begon het nieuwe jaar voor Simon, boven een wc. Luna sliep gelukkig wel goed door tot dat ze van Simon wakker werd. Genoeg vieze details. De lieve schat die Luna is ging een ontbijtje halen voor ons beide. Helaas kon Simon bijna de hele dag niets door z'n keel krijgen. Rond een uur of 4 voelde Simon zich wat beter en gingen we naar buiten. We gingen langs een hippie winkeltje en even wat te drinken kopen. Toen wilde we voor de laatste avond nog de zonsondergang zien op het strand van Anjuna. Toen het donker was gingen we naar een restaurantje, the German Bakery. Het eten was er matig maar we konden wel zitten op de grond. Na het eten gingen we weer langs de hippie winkel en naar huis. Morgen gaan we naar een andere plek helaas, wel fijn om een rustig te slapen zonder die harde muziek heel de dag door. De quizvraag van vandaag: welke vogel staat op het Indiase bier?
    A) kraai
    B) papegaai