Alweer ziek nog steeds saai

January 2 in India ⋅ 🌙 27 °C

Goed nieuws en slecht nieuws, Simon voelt zich weer beter, maar vandaag moest Luna zich overgeven aan de wc. Vandaag moesten we vertrekken uit the Yuppi Hippi hideout. Het was een mooi hutje alleen wilde we wel eens een nacht zonder harde muziek, FYI het is bij ons huidige adres veel erger. Eerst haalde Simon nog een licht ontbijtje, al lopend zag ie een stuk of 20 aapjes door de bomen springen. Nadat Max een medewerker van de hideout, een man waarmee we al veel hadden gepraat, een taxi voor ons had gebeld gingen we maar weg. Het was maar een half uur rijden naar Calangute, al leek het voor Luna wel een eindeloze rit. Aangekomen bij het hotel kregen we onze kamer en ging Luna maar even liggrn terwijl Simon wat te eten ging zoeken. Niet gelukt. Toen Luna zich wat beter voelde gingen we naar de bar recht naast ons hutje. We hebben er een uur gewacht, maar de salade die Luna besteld had is nooit aangekomen en de fruitsalade die wel gekomen was, zat onder de kruiden die onze buiken nog niet aankonden. We gingen maar weg naar een andere bar. Luna bestelde weer een salade, dit keer een ui salade. Ze dacht een lekkere salade met wat ui en ander groen, maar hier in Goa krijg je bij veel maaltijden rauwe uiringen met een limoen. Ze was dat even vergeten. Ze heeft toen maar simons fruitsalade zonder kruiden gestolen. Toen we even in de zee waren geweest gingen we weer terug. Luna weer liggen, Simon weer op zoek naar eten. Na een lange zoektocht kwam ie uit bij eten wat we beide konden verdragen, een goede pizza van de Indiase Domino's. Na al dat kruidige voedsel was een matige pizza een perfecte remedie. Nu gaan we vroeg slapen, want morgen gaan we als het goed is een tour naar watervallen doen. Al gaat slapen moeilijk want die bar naast ons draait keiharde muziek. Helaas dat onze laatste dagen in India in een bed moeten verlopen. En dat we niet zoveel leuke foto's hebben voor jullie. Gelukkig hebben we wel een quizvraag: 80% van de bevolking van India is Hindoe, dus je ziet overal wel een Hindoestaan. De vraag is dan ook hoeveel goden heeft het Hindoeïsme? Degene die het dichtsbij is wint.Read more