Villa by the Sea - Sanur

March 6, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 31 °C

Gisteren getracht een update te schrijven op de luchthaven van Qatar, maar dat lukte niet door de zwakke wifi verbinding.

De reis is erg goed verlopen. Op zich is een tussenstop van 2 uur niet eens zo erg. Even de benen strekken! Luchthaven Haman van Qatar is hypermodern en prachtig gebouwd. De laatste ruk naar Bali heb ik geslapen. Dat ging redelijk maar mn hoofd ging iedere keer hangen, dus pijn in de nek. Talin keek nog een film en heeft ook geslapen.

Op t vliegveld stond Nyoman op ons te wachten met een naambordje, tussen nog 100 andere mannetjes met naambordjes! 😊 Ons eerste verblijf is Villa by the Sea en is werkelijk schitterend! Zeer mooie en grote kamer met een binnen- en een buitenbadkamer, airco, tv alles! In de binnentuin is er nog een mooi zwembad een overdekte eethoek, vijver en heel veel groen! Echt een aanrader!

Uiteraard is er internet, of zoals Anbon de concierge het noemde: "wijffie" 😂

We hebben bijna 14 uur geslapen dus pas rond middag uur opgestaan. Dorpje ingelopen en voor € 2,- de neus gelunched. Daarna lekker op t strand gelegen en gezwommen in de zee. Watertemperatuur is 25 à 26 graden! Super!! Terug bij de villa, kennis gemaakt met de nieuwe buren: Nora en Ashley uit de USA. Zijn al ff hier en hebben wat tips gegeven.