Satellite
Show on map
  • Day 11

    Stranddag, algemeen relaxen

    September 20, 2022 in France ⋅ ☀️ 24 °C

    Omdat we gisternacht zo beroerd sliepen, vandaag geen wekker. We gingen rond 2230u bed in en vanmorgem om 0940u schrok ik wakker! Was dus efkes nodig!

    Geen motorrijden vandaag (in 1e instantie dan) maar we gaan naar een strand (ander strand dan een paar dagen geleden) Dat ligt niet zo ver bij ons vandaan, maar met de auto is het nog wel een stukkie omdat je helemaal om moet rijden. Maar het strand is erg fijn. Een soort baai waar weinig golfslag is en een mooi, schoon, breed strand. We parkeren de auto tot 1430u want ik wil eigenlijk nog wel motorrijden vanmiddag.

    Overigens willen we morgen gaan suppen en hebben bij de receptie getracht iets te boeken. Was allemaal weer erg lastig (ik had dezelfde dame die ook niet begreep dat ik gereedschap voor de motor nodig had...) We gaan t morgen wel meemaken of het allemaal is doorgekomen!

    Afijn, terug naar t strand. Tegenover ons kwam een ouder stel zitten die exact dezelfde parasol hebben als wij. Écht HEMA en dus hoogstwaarschijnlijk Nederlanders. Klopte dus. Gaandeweg de dag ontstond er een complete Nederlandse enclave om ons heen, met links van ons een zeer zwaarlijvig (jong) stel, schuin tegeover ons een paar mensen met een vreselijk irritant kind dat de hele tijd aan t huilen en jammeren was en daarnaast het eerder genoemde oudere stel. Aan de rechterzijde kwamen ook nog een paar erg oude mensen...

    Om 1430u de auto weer opgezocht en terug naar de camping. Ik heb de motor opgetuigd en ben het enige mooie stuk van gisteren nog een keer gaan rijden. 18km (enkele reis) knallen door de bergen! Fantastisch!!! Talin is de route naar t strand gaan wandelen. Dit schrijvende lig ik in mn nieuwe zwembroek aan het zwembad in t zonnetje. Vanavond ws eten in het restaurant van de camping.
    Read more