Uydu
Haritada göster
  • Gün 7

    Rustdag in Draga

    17 Eylül 2023, Hırvatistan ⋅ ⛅ 24 °C

    Het is een rustdag in Draga voor ons. Gisteren natuurlijk overdreven veel gedaan en het moet wel vakantie blijven dus vandaag rustigies aan gedaan!
    Er moest nog wel wat geklust worden.

    We hadden in een campingshop in Budel een wasrek voor aan de fietsdrager op de kop getikt en die moest nog worden geïnstalleerd. Ik had wat gereedschap bij me, maar je raadt het al, ik kwam wat tekort. Een boormachine met een staalboortje…. Bij de kampbaas gevraagd, maar die had niets en om nu iedereen langs te gaan leek me ook weer zo wat. Dus, drastische maatregelen! Met de bij geleverde zelftappende schroeven een gat getimmerd in de buis en met die zelftappende schroeven het gat opgerekt. Zo kon ik alsnog het wasrek plaatsen! God, wat ben ik toch goed…. 😉

    Talin ging op de fiets efkes naar het dorp om boodschappen te doen en ik heb het supboard ondertussen met de pomp opgeblazen. Das best een werkje trouwens. Omdat om 14u de GP van Singapore zou beginnen, zijn we direct met het supboard on de arm naar zee gegaan en daar heerlijk op het kraakheldere water gepeddeld. Weer thuisgekomen een lekkere lunch gegeten en toen was het tijd voor de GP! Max startte als 11e (erg slechte kwalificatie) en kwam uiteindelijk knap als 6e over de finish. Leuke race!
    Nu nog even wat voor mijn werk doen en vanavond gaan we zelf een pizza in elkaar knutselen met de gas BBQ. Morgen vertrekken we richting Pula. Dat is het zuidelijkste puntje van Istrië.
    Okumaya devam et