Satellite
Show on map
  • Day 26

    Het wordt heel anders

    January 10, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌧 2 °C

    De afgelopen week is er veel verandert op het persoonlijke vlak. Karin heeft de status van onze vriendschap aangepast.
    Ik heb getwijfeld of ik onder deze omstandigheden nog wel naar Nieuw Zeeland zou afreizen dan wel de reis alleen zou gaan maken.
    Karin heeft aangegeven dat zij het tof zou vinden om toch samen door de Coromandel te fietsen.
    Na een goed gesprek met mijn familie en een nacht slapen heb ik toch besloten om samen met haar dit avontuur aan te gaan. "kiek'n wat wordt"
    De vlucht is allang geboekt en ik wil heel graag weer naar NZ. En samen fietsen en kamperen is toch leuker dan alleen.
    Het zal ongetwijfeld emotionele momenten opleveren.
    De voorbereidingen zijn daarom nog in volle gang.
    Zaterdag heb ik mijn nieuwe wielen bij Rosebikes opgehaald. Ze zien er fantastisch uit en de naafdynamo rijd heerlijk. Loopt lekker licht.
    Gelijk nieuwe remblokken, cassete en ketting meegenomen.
    Verder bij Decatlon, sandalen, donsjas, die is in de aanbieding, onderbroek met zeem,achteruitkijkspiegel voor de fiets en een slaapzak gekocht.
    Alles nu redelijk compleet. Bij de Gamma heb ik een dekzeil gekocht, waar mijn zus een reishoes voor de fiets van gaat naaien, tevens footprint voor mijn tent.
    Nog 4 weken.
    Read more