Satellite
Show on map
  • Day 42

    Zo ongeveer

    January 26, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 4 °C

    Gisteren de Merino wollen T-shirts binnen gekregen die ik bij Decatlon had besteld op aanraden van Karin. ze jeuken nog wel een beetje hopelijk gaat dat nog over. Eerst maar eens wassen.
    Minder dan 2 weken te gaan voor het avontuur begint. Voor mezelf maar eens op een rij gezet wat ik ga doen.
    Op Zondag 10 februari kom ik om 6:30 plaatselijke tijd aan op het vliegveld van Auckland. Daar neem ik de bus naar het centrum, waar ik bij The Station Backpackers een bed heb gereserveerd.
    Maandag 11 februari reis ik dan met de bus naar Rotorua, als het mee zit zie ik daar Karin weer.
    Dinsdag 'heanig an' denk ik zo en een thermaal park bezoeken.
    Woensdag opgehaald worden met een shuttle bus voor een tandemsprong boven Lake Taupo.Yes!!!
    Dit stond op het programma om als verrassing samen met Karin te doen. Maar die heeft inmiddels haar skydive al gedaan.😢 Ze wil gelukkig nog wel een keer.😆
    Donderdag dan op weg naar Coromandel peninsula. Hoe en wat zien we dan wel weer.
    Bij Hahei is een duikdag ingeplant. En tegen het einde van de trip een bootreis van Coromandel naar Auckland.
    Alleen het begin en het einde staan vast de rest vullen we ter plekke in.
    Read more