To Dive or not to Dive

February 22, 2019 in New Zealand ⋅ 🌧 22 °C

Weer vroeg wakker dus.
    Ik hoor Karin naar de wc gaan. Als ze terug komt vraag ik of ze de tent droog heeft gehouden want het heeft geregent vannacht. Gelukkig had ik de tent dicht vannacht. Je tablet lag nog buiten zegt ze wil je die nu hebben? Nee hé.... Ja doe maar. Gelukkig nix aan de hand hij doet het nog. Getuige de text alhier.
    Om 7 uur er uit want we moeten om 9 uur bij de duikshop zijn. Daar aangekomen horen we het slechte nieuws "To choppy" . Morgen nog een laatste kans. Wel dan maar één duik, we gaan het meemaken.
    Dan maar een flat wihte met iets er bij. Naast zit ons zit een Nederlands stel dat een huis geruild heeft. Lekker voordelig als je d huizen prijzen hier ziet. Kopen kan ook 1.400.000 $ dan heb je wel iets leuks aan het strand, met 2 slaapkamers en 3 badkamers.
    Weer te duur ingekocht bij dat winkeltje. 27$ voor vier dingen in je mandje.
    Half 12 weer op de camping, wat te doen? Lunchen? Is wat vroeg. Wandelen naar Cathedral Cove dan maar vandaag. Lekker langs het strand gebanjert. Op de blote voeten een heuvel op. Dan via een geasfalteerd pad naar de cove. In ganze mars want er willen nog een paar hondert man/vrouw naar het Cathedral. Best vermoeiend en net zolang als aangegeven wat uitzonderlijk is.
    De cove is groter dan zo op de foto's te zien is. We gaan in het zand zitten en eten onze lunch op. Toch blij dat we hem gezien hebben zegt Karin. We moesten vanmorgen zin maken.
    Om 14:30 weer op de basis. En nu lekker de administratie doen voor het weer gaat regenen.