• Op huus an

August 26, 2019 in the Netherlands ⋅ ☀️ 22 °C

Na de tripples van gisteravond niet zo vroeg wakker. Om 10:00 toch maar de tenten afgebroken en de auto ingepakt. Het oudere Duitse echtpaar naast ons met een caravan van 6 meter plus voortent met houten vlonders en een aanritstent hadden nog niet genoeg ruimte. We hadden onze hielen nog niet gelicht of er werd nog een voortent aan geritst. 🙈
    Vandaag Neeltje Jans het voormalige werkeiland van de Oosterschelde dam. €4,- voor een boottocht over de Oosterschelde dat leek ons wel wat. Onze teleurstelling was groot toen we lazen dat dat alleen in combinatie was met een kaartje voor het pretpark. A € 23,50. No way. Noordzeestrand dan maar. Waar wij ons kostelijk verbaasd hebben over een stel, lees vrouw, die 2 uur heeft zitten pompen om een grote badeend op te blazen.
    Het was inmiddels weer Bloody Hot en hebben een leuke fietsroute door de duinen gevonden. Na koffie met wat lekkers in Burgh Haamstede vonden wij het welletjes.
    Fietsen weer achterop en richting Twente. Na wat kleine files en een omleiding bij Zwolle, Karin weer in Nijverdal afgeleverd.
    Karin het was een tof weekend. Bedankt.