• Day 2

Day 1 ; let's get the party started

January 14, 2023 in Italy ⋅ ⛅ -1 °C

Na een lange rit dag in Gossenaş Italië aangekomen. Van slapen in de bus was geen sprake, dus nu redelijk uitgeteld in bed na een eerste dag vol nieuwe indrukken! Wat n pretletters bij elkaar of nou deelnemers of begeleiders een mooi zooitje ongeregeld bij elkaar. Meteen aan ontbijt,ff rustig spullen uitpakken, frisse douche en de eerste "pasta" stond voor on klaar met daarna sneeuwraad voor de nodige tips & tricks. Na lange dag zitten maar ff berg op achter hotel, stukje nordic walken samen met Paula op aanraden van de " oude " eigenaar bijna boven breekt de nordic stok oeps.. wij maken weer een lekkere binnenkomer. Nou eenmaal terug gezien er deze week aardig wat feest en partijen voorbij komen, moest de disco kelder klaargestoomd worden voor een mooie week.. check done! Tijd voor lekker maaltijd hotel is super, kamers top , eten smaakt erg goed en heerlijke wellnes. Dit komt wel goed... avonds nog een leuke kennismakingsquiz en ons mandje maar in .. tot morgen..Read more