Satellite
Show on map
  • Day 4

    Dag 2 - D-Day

    January 16, 2023 in Italy ⋅ ⛅ -4 °C

    Vandaag dan de eerste dag om de piste op te gaan, 7uur de wekdienst, half 8 aan t ontbijt.. na goede nachtrust...al snel waren we bij piste! Uitladen lift in en gaan...eenmaal boven ff n de warming-up en "zoof" die piste af. Jurre heeft er zin het gaat super goed, hij doet ook aan paralypics olympies snowboarden dus wil wel. Tijden het filmen, eindelijk jurre mooi in het vizier , sluit ik het filmpje hier onder af met mooie koprol 😋 opes... Met nog aantal andere snowboarders op pad super gezellig... helaas brak jurre zn binding, waardoor we de berg af moesten lopen. Halverwege zagen we henk, voeten vastgetaped aan board en zo iig roetsjend naar beneden om daar n board t huren. Dat was ff schakelen in zn koppie maar met de nodige nieuwe vertrouwen weer de lift met splinternieuw snowboard. Zitten we in de skihut waar is mijn rugzak, door de stress had hij daar niet mee aan gedacht, hem bij de begeleiders gelaten ik even in volle vaart naar beneden snowboard met ronnie, wat stiekem ook wel ff lekker was. hij vond het fantastisch, op zn nieuwe board maar smiddags toch best moe. Hij even slapen , ik ff bijtanken in de sauna & wellness van hotel .. heerlijk! Tijd om t eten en spelletjes avond.. wat hebben gelachen, avonds nog ff door met het team.. toen lagen we helemaal stuk en rolde tranen van lachen met nodige spelletjes 30sec en wat ben ik ...02.00 lagen wij .. maar wat toffe eerste dag.. na minimaal slaap, nieuwe dag.. vanavond horen jullie hoe ons avontuur van deze dag weer was!Read more