Satellite
Show on map
  • Day 5

    Vrije dag in Singapore

    July 5, 2019 in Singapore ⋅ ⛅ 28 °C

    Vandaag kregen de deelnemers een vrije dag in Singapore, en konden ze kiezen waar ze hun tijd aan spendeerden. Dat betekende voor sommige rustig opstaan en de stad intrekken, voor andere vroeg opstaan om de beroemde Singapore Zoo te gaan verkennen. Zelf moest ik eerst de bustickets gaan bestellen voor de rit van morgen, en daarna nog wat administratie en afspraken nagaan voor de volgende dagen. Tussenin boekte ik ook nog snel even mijn vlucht naar Cambodja, zodat ik na deze trip nog vijf dagen tot rust kan komen vlakbij Angkor Wat.

    In de namiddag nam ik ook de bus richting zoo, en ging nog mee naar het deel River Safari. Dit deel van de zoo is gewijd aan het rivierleven, en was ronduit indrukwekkend.

    S avonds waren we nog net op tijd voor de lichtshow spectra, en dat was letterlijk een kippenvel moment. Zodra de lichtshow begon, speelde de muziek van Two steps from hell, mijn favoriete muziek! Dat kwam zo onverwacht en maakte het geheel zo fantastisch af dat ik mijn tranen nauwelijks kon bedwingen van ontroering. Een onvergetelijk moment..

    Aangezien mijn deelnemers even genoeg hadden van het Aziatische eten, sloten we de dag af in een Italiaan. Moe maar voldaan huiswaarts op onze laatste avond in Singapore..
    Read more