Satellite
Show on map
  • Day 22

    Bangkok (dag 2)

    July 22, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 34 °C

    Onze laatste volle dag wil zeggen dat iedereen een beetje zijn zin kan doen. De helft van de groep bezoekt met mij het koninklijk paleis, de andere helft gaat op zoek naar wat winkeltjes en marktjes. Na de middag gaan we met de groep van het koninklijk paleis ook nog naar een gigantische shopping mall met allerlei prullaria. Het bezoek aan het koninklijk paleis verliep trouwens niet van een leien dakje. De kledingvoorschriften bleken heel erg strikt, waardoor bijna niemand adequaat gekleed was. Omdat ik niet wilde dat mijn groep tijd zou verliezen, bood ik aan om zelf naar het hotel te gaan om alle kledij in de kamers te gaan oppikken, terwijl de deelnemers dan een tempel konden gaan bezoeken. Gelukkig verliep dat wel vlot.

    Vanavond nog een laatste keer samen eten, en dan scheiden onze wegen. Ik trek nog naar Cambodja, terwijl de rest van de groep naar huis vertrekt.
    Read more