Satellite
Show on map
  • Day 23

    Naar Cambodja

    July 23, 2019 in Cambodia ⋅ ⛅ 32 °C

    Vandaag vroeg uit de veren, want om 6u30 vertrekken we met de taxi naar de luchthaven. Ik heb het zo gepland dat mijn vlucht naar Cambodja een half uur na de vlucht van mijn deelnemers vertrekt, dus gaan we nog samen naar de luchthaven. Nadat ik hen naar de juiste balie heb gebracht, is het tijd om afscheid te nemen. Iedereen is met andere dingen bezig dus, dus wuif ik nog even en vertrek dan naar mijn eigen gate. En dan... rust!

    Ik vlieg met een klein vliegtuigje naar Siem Reap, een vlucht van amper een uur. Daar neem ik de tuktuk naar het centrum, en ga meteen naar de hostel. Duidelijk een party hostel, maar het heeft een leuk zwembad en is er erg proper. Prima dus. Ik zoek uit hoe en wat ik de volgende dagen kan doen, ga alvast een drie dagen ticket kopen voor angkor wat en huur een ebike (elektrische scooter) om me te verplaatsen. Laat de vakantie beginnen!
    Read more