Destination Unknown

May 14, 2023 in Croatia ⋅ 🌧 12 °C

Vandaag hebben we nog niks op de planning staan, dus om 9u afgesproken bij het ontbijt, waren 15min later 😅 maar nog tijd genoeg.

Tijdens het ontbijt maar even bekeken wat we vandaag zouden kunnen gaan doen, aangezien we gisteren al alles bij het Nationaal park Plitvicemeren hebben gezien.
    Het komt er hier namelijk ook met bakken uit gevallen en heel veel valt er omgeving Plitvice niet echt te doen...
    De receptioniste raadde ons grotten aan en een museum over de ijstijd, wat beide ongeveer een uur in beslag zou nemen. We zijn alleen bang dat de grotten na wat we al gezien hebben, tegen zullen vallen en daarbij is dan de dag nog niet opgevuld.

Jonathan kwam, wederom, met het idee om naar Nationaal park Krka te gaan. Een park met watervallen, waar hij wel al eens eerder is geweest. Maar wat ook 2u hier vandaan moet liggen en waar het weer ook wel wat beter moet zijn.

Ook zouden we wanneer we het dan gezien hebben bij dat park, nog door kunnen gaan naar Sibenik, een stadje daar 20min vandaan, aan het water, wat ook nog interessant zou moeten zijn.

Dus uiteindelijk dan toch maar onze spullen gepakt en nu om 11u dus onderweg, weg van de vele regen!