It began in Africa-ca-ca-ca-ca-ca

August 27, 2021 in South Africa ⋅ ☀️ 21 °C

Hallo. Welkom bij mijn blog. Op veler verzoek, maar toch op eigen beweging. Een totaal incompleet en onregelmatig verslag van een avontuur in Afrika en wellicht andere werelden, maar dat zien we later wel. Volg dit om op de hoogte te blijven, foto’s van egels te zien of om te kijken waar we uithangen.

Om te beginnen zitten we nu in een hotel op de luchthaven van Johannesburg. We zijn daar gisteravond na een tamelijk lange en af en toe turbulente vlucht aangekomen (bedankt aan kapitein Mark voor alles). Nu doen we een dag niets, een beetje lezen, wijn drinken en blogs schrijven, alvorens we morgen richting Kruger vertrekken.

Aankomende woensdag beginnen we daar met een cursus: One Year Safari Ranger. De naam zegt het al: we leren daar dus om Safari Ranger te zijn. Half jaar les, half jaar stage. Totaal dus 1 jaar super vette dingen doen, heel veel leren en elke dag op Safari.

Heel veel zin om eindelijk weer iets echt interessants te doen, na anderhalf jaar toch een beetje tussen wal en schip te zitten. Eindelijk onze dromen weer achterna!

Nou, de kop is eraf hè. Jullie horen van ons, ik weet niet wanneer, maar vast binnenkort.

Super liefs

Liedje van het moment: Chemical Brothers - Electronic Battle Weapon 5