• Day 36

סוקותאי הישנה

January 16, 2022 in Thailand ⋅ ☀️ 27 °C

קמנו בבוקר והתארגנו לנסוע לסוקותאי, השארנו את המוצילות אצל מארק בהוסטל ויצאנו במטרה לעשות סיבוב בעיר העתיקה ולעלות לפארק לאומי ולישון בו בקמפינג ולמחרת לצאת לטיול שם.
    הגענו לתחנת אוטובוס וגילינו שיש אוטובוס שעה מאוחר משחשבנו אז העברנו את הזמן בקפה כמובן. אחר כך עלינו לואן ונסענו בערך שעה וחצי עד שהגענו. נכנסנו לפארק של העיר העתיקה, שהייתה פעם העיר בירה ויש בה הרבה היסטוריה מהמאה ה14 בערך, מקום ממש יפה עם המון שרידים והמון טבע מהמם שהיה פשוט כיף להסתובב שם כמה שעות.
    אחר כך יצאנו והתחלנו לחפש איך להגיע לפארק הזה והבנו שאין שם ממש אופציות של תחבורה ציבורית, ואפילו מוניות לא קיימות באיזור הזה של תאילנד, הזיה.
    הלכנו לאכול ארוחת צהריים והרכבנו לנו סעודת חלוקה של מלכות ב10 שקלים חדשים לכולנו יחד. איך כיף כמה זול בצפון.
    פתאום אור התקשרה בפייסטיים וכל כך שמחתי על ההזדמנות לדבר איתה כשהיא ככה באמצע תקופת מבחנים ששמתי אוזניות ונגררתי אחרי עלמה ושל, סמכתי עליהן שיעשו את העבודה ויקבלו את ההחלטות איך נגיע לפארק בזמן שאני מדברת קצת בטלפון.
    הן מצאו אישה שהייתה מוכנה לקחת אותנו במחיר סבבה לפארק ועלינו איתה ועם הבן המתרגש שלה לרכב, הגענו לפארק בערך ב15:00 וגילינו שהכניסה אליו היא רק עד 14:00 כי המתחם קמפינג הוא במעלה ההר ואין לשם גישה עם רכבים, אפשר להגיע אליו רק בסוף המסלול שאמור לקחת כמה שעות. את כל הדבר הזה הצלחנו להבין רק בזכות מי שלקחה אותנו כי השומר בפארק לא ידע מילה באנגלית. קצת עצבניות ניסינו להבין אם בטוח שלא עובדים עלינו או מנסים לדפוק אותנו באיזושהי צורה והחלטנו לוותר.
    ואיזו הפתעה יש לה גסטהאוס! היא הציעה לקחת אותנו חזרה ולתת לנו חדר אצלה בגסטהאוס ולהביא אותנו מחר בבוקר שוב לפארק, לא היו לנו יותר מדי ברירות אז הלכנו על זה. הצלחנו להוריד אותה קצת במחיר והגסטהאוס שלה היה בול מה שהיינו צריכות אז יצא ממש אחלה.
    יצאנו לסיבוב בעיר, התאכזבנו מבית קפה שהיה אמור להיות פתוח אבל היה סגור, פגשנו להקות של כלבים, גילינו רחובות נסתרים וצדדיים של העיר החמודה וראינו בין הבתים ברחובות חלקים מן השקיעה שהייתה יפה. חזרנו לאכול ארוחת ערב, גלידה, וכמובן בדיקת קורונה לקינוח כי של ועלמה הרבה זמן לא עשו. הפעם גם אני הצטרפתי לחגיגת המטושים כי התבקשנו ע״י הפארק להציג מחר בבוקר כשנגיע בדיקת אנטיגן ביתית בכניסה. כולנן יצאנו שליליות, שזה אושר גדול כי עלמה עדין לא קיבלה תוצאה שלילית מאז שגילינו בקו טאו שהיא נדבקה.
    אחרי קצת משחקים כתיבה במחברות ושיחות פייסטיים הלכנו לישון נרגשות לטיול, אמנם השתנו לנו קצת התכניות אבל זה לגמרי יצא הכי סבבה שיכל לצאת.