• Day 31

קנצ׳נבורי - אוכלים בשוק

January 11, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

אחרי שנפרדנו בתחנה המרכזית מגל ודן, של ואני לקחנו ואן של בערך 3 שעות עד לקנצ׳נבורי. הגענו עייפות מבולבלות וחסרות טעינה בטלפון של של (שהרי הוא הטלפון היחידי שיכול לתפקד כדי למצוא לנו מקום לישון בו) אז הוחלט למצוא איזה מקום מערבי לשבת בו לארוחת בוקר שיש בו גם שקעים כדי ששל תוכל להטעין. נכנסנו למקום הראשון שנראה לנו קצת מערבי, אכן היו בו שקעים ותפריט ענק עם מיליון אופציות אבל רק אוכל תאילנדי. אנחנו אחרי אוטובוס לילה ראשון שלנו, והבטן שלי קצת התבלבלה אז ב10 בבוקר החלטתי להזמין מרק אטריות. קיבלתי אותו עם בשר חזיר אבל לא היה לי אכפת אכלתי גם אותו. של דקרה כמה הוסטלים קרובים והתחלנו במלאכת החיפוש. מצאנו דורמס במחיר טוב אבל אמרו שאפשר לעשות צ’ק אין רק עוד כמה שעות. החלטנו להשאיר את התיקים הגדולים ולהמשיך לחפש עוד אופציות מקסימום נסגור מקום אחר ונבטל את הדורמס.
    ממש מאחורי התחנת אוטובוס המרכזית שבה ירדנו היה ההוסטל הבא שדקרנו. התאילנדית הנחמדה אמרה שמאז הקורונה אין בכלל תיירים והסכימה לעשות לנו מחיר טוב רק שנסגור אצלה, אז הלכנו לקחת את התיקים שלנו מהדורמס התנצלנו והלכנו להוסטל שבאותו מחיר כמו הדורמס נותן לנו חדר עם שירותים ומקלחת.
    יצאנו להסתובבות בעיר עד שהחום הכניע אותנו, אכן סחוניה רצינית עוד לא הרגשתי חום כזה בתאילנד. אז חזרנו לשנצ ויצאנו למיקום במפה שקוראים לו JJ night market ממש קרוב להוסטל שלנו. גילינו שוק אוכל מהמם מלא בדוכנים שלכל דוכן יש שולחנות וכיסאות ממש כמו מיליון מסעדות רק ברחוב. החלטנו לטעום מכל הטוב ומכל דוכן לקחת קצת. טעמנו כופתאות נדירות, המשכנו למין קרפ קריספי מלא בחמאה, משם למרק טעים אטריות טעים וטוב, לקחנו גם פנקייקונים קטנים ועגולים שעשויים כנראה מאורז וקוקוס, וגם ועמנו לראשונה מנגו סטיקי רייס. כל הטוב הזה עלה לשתינו ביחד לא יותר מ12 שח!!! מטורף! חייבת לציין שהטעם של המנגו סטיקי רייס היה לי קצת מוזר, של החליטה שלא טעים לה כי זה אורז מתוק עם טעם של מנגו ואז מין רוטב מלוח מעל. אני הרגשתי פשוט ״איכס זה מגעיל, בא לי עוד מזה״ ולמרות שלא כל כל נהנתי מהטעם לא יכולתי להפסיק לאכול ולנסות להבין בדיוק מה הטעם של הדבר הזה שאני אוכלת עכשיו כי זה טעם לא ברור ומאוד מבלבל כל המתוק עם המלוח הזה.