Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 46

האיחוד הגדול בבנגקוק

26 januari 2022, Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

קמנו בבוקר ברצ׳בורי, עלמה התעוררה לפניי ועשתה סיבוב בעיר ובמהלכו היא גילתה מידע מעניין לגבי התחבצ חזרה לבנגקוק. לא ממש הספקנו לאכול משהו לפני הנסיעה אז לראשונה קנינו קפה ב7/11 ומשהו לנשנש וזה סגר את הפינה.
    הנסיעה עברה לנו מהר ושוחחנו לנו על סיפורים מהצבא שלנו ועל קצונה וכו וכו. הגענו לבנגקוק ומיד הלכנו לשושנה, מסעדה ישראלית, שבה ישבו חברינו החמודים מימים עברו- אופיר ונטע שתי בנות מקסימות שכל החבורה הכירה בעבר בטיול ואני פגשתי לראשונה, וגל ודן שלא ראיתי מאז הפרידה בקאו סוק. היה ממש משמח לראות פרצופים מוכרים וגם חדשים ולהתאחד עם חברים והם קיבלו אותנו בשמחה ובאהבה.
    המשכנו לנו להסתובב ויצאנו קצת מהריבוע שלנו בקאווסן, הסתובבנו ברחובות ושוב הרגשנו שהגענו בטעות לאיזה מיני צ׳יינה טאון. חיפשנו לנו מקום נחמד לשבת ובסוף דן הוביל אותנו לאיזה בית קפה שהיה צבעוני ומלא תמונות, דברים על הקירות, ומשחקים. כמובן שנהנינו מכל הטוב שהיה למקום להציע וישבנו ושיחקנו משחקים תקופה יפה עד שהתחלנו להתקדם חזרה ללמפו.
    התמקמנו לנו בלובי פטפטנו קצת ושיחקנו קאבו לתקופה, לימדנו את אופיר שהתקשתה מעט בהתחלה אבל ממש השתפרה ואנחנו גאים בה ובטוחים שיש לה עוד דרך יפה לפניה. בשלב מסוים חבר אלינו עומר שגם הוא עדיין מסתובב בבנגקוק מאז שנפרדנו לפני כמה ימים, ואיתי שגם הוא מסתבר עוד כאן, תקוע בדיוק באותה הסיטואציה מאז שעזבנו אותו כאן לפני יומיים.
    התארגנו ויצאנו לנו לאכול כל החבורה העליזה של 8 ישראלים. בהחלט מדובר בהיידה רציני. עם כל הכיף זה גם לא פשוט לקבל החלטות שמדובר בכזו כמות של אנשים ובהתאם עמדנו באמצע הרחוב תקופה עד שהתקבלה ההחלטה לנסוע לאיזור שהיה אמור להיות בו דוכנים ומסעדה של ברביקיו, לקחנו שתי מוניות, ואז הגענו והבנים ונטע הלכו לברביקיו בופה שמשלמים בכניסה ואוכלים כמה שרוצים. כל הצמחוניות ומי שלא רצתה לשלם 320 באט על בשרים (עלמה אופיר גל ואני) הלכנו לדוכנים והתחלנו במלאכת החיפוש. ניסינו משהו שנראה כמו כדור גבינה מטוגן כזה, ובא אלינו בהפוכה כשהמוכרת במקום להגיש את הכדור מעכה אותו וערבבה אותו עם עוד מלא מרכיבים ויצאה מנה שבכלל לא ציפינו לה אבל הפתיעה לטובה.
    אחכ הסתובבנו בעוד כמה איזורי אוכל וסיימנו באיזה מסעדה מקומית חמודה.
    חזרנו במוניות בחזרה לקאווסן, קנינו לנו דברים לטיול של מחר ובירות לערב, בננה לוטי כמובן וגלידה בסבן אילבן כמובן, וחזרנו ללובי הנחמד שלנו בלמפו.
    בשלב זה כמובן נשלף הקטאן שלשמו התכנסנו ושיחקנו להנאתינו, שוב ניסינו ללמד את אופיר אבל כאן הלימוד מורכב קצת יותר וכמובן שהיא לא הצליחה לעקוב לגמרי, מדי פעם עלמה תפסה את המבט המבולבל שלה ושתיהן נקרעו מצחוק.
    סיימנו את הערב שבורים ומרוצים, התארגנו למחר והולכים לישון לקראת השכמה מוקדמת לנסיעה לאיזו שמורת טבע.
    הנסיעה לרטצ׳בורי הייתה לנו ממש מדויקת והיה כיף לצאת קצת מבנגקוק ולהסתובב, והיה גם ממש כיף לפגוש שוב את החברים ולהיות עם עוד הרבה ישראלים באווירה כיפית ומצחיקה. באמת אחד הימים המוצלחים בטיול, בלי יותר מדי לעשות כלום פשוט סתם לחוות את המקום והאנשים ולא לרדוף אחרי תכנונים שחשוב לנו להספיק לעשות כי לא ממהרים לשום מקום. מחר נטע ואופיר טסות לדרום, ואנחנו נצא לטייל עם דן גל וגם עומר מצטרף אלינו בהפתעה, מחכות לראות איך ייראה שם, עדכונים בהמשך