• Day 52

Another day in phuket

February 1, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

פתחנו את הבוקר בהתארגנות לצ׳ק אאוט, יצאנו עם כל הדברים והלכנו לשים את המוצילות בחדר של אופיר ונטע במטרה לנסות להתגנב למלון של הדס עם התיקים הקטנים שלנו בלבד הלילה. ראש קרימינלי ותרמילאי במיטבו.
    הלכנו איתן לבית קפה חמוד חמוד עם ארוחות בוקר מפנקות וקפה טעים, בדרך גילינו שזה ברחוב שיש בו מלא שיט של ישראלים וסוכנויות ומלא שלטים בעברית וגועל נפש. איזה בחור נתן לנו שריקה מסוכנות מצד השני של הרחוב וצעק לנו בעברית אם אנחנו רוצות אופנוע או משהו לאכול. כמובן שממש לא תודה.
    התפנקנו על הארוחת בוקר שלנו כל השישייה הנחמדת כשהדס הייתה עם מלול ועמית קצת. ישבנו שם תקופה ובסוף קיבלנו חשבון שחושב וחולק לכל אחת מאיתנו בצורה הכי מרשימה שראיתי עד כה.
    המשכנו משם לחוף הקבוע שלנו והתמקמנו לנו לעוד שהייה טובה של כמה שעות שם. באמת שהמים שם מושלמים והכי כיף להכנס. חם כאן ממש במהלך היום והשמש קופחת אז אנחנו נמרחות כל חמש דקות ולא יכולות להשאר יותר מעשר דקות ברצף מחוץ למים.
    אופיר מאוד התרגשה מקולקציית בגדי הים הצבעוניים שלנו אז זרמנו איתה לבוק מקסים (מצורפת תמונה להמחשה)
    אחכ נחושות לצאת קצת מהריבוע שלנו קבענו שניסע לראות את השקיעה במקום אחר והתפזרנו ללוז מקלחות והתארגנות. עלמה והדס ביקשו שאני אעשה להן צמות וכמובן שנעניתי בשמחה לבקשה ואפילו שמחתי לעשות להן קצת צמות בשיער אני מתגעגעת לזה מאוד.
    קבענו מחוץ למלון לקחת ביחד כל הגאנג טוק טוק לשקיעה. כמו חיילות טובות התייצבנו בול בנקודת ושעת המפגש המתוכננות (לא מפתיע כולן כאן קצינות). אחרי התמקחות קלה שבו אמרתי לנהג ״ליסטן, מיי פרינד, ווי אר סבן ביוטיפול ליידיס תעשה לנו מחיר טוב״ הצלחנו להשיג מחיר סביר לכל כיס ועלינו על הטוקטוק לנקודת תצפית שהייתה במרחק בערך 40 דקות נסיעה. יצאנו לנסיעה שהייתה כיפית חוץ מהבחילה של סוף והיד של עלמה שכמעט נכרתה כי היא הצביעה על משהו מחוץ לחלון ובדיוק עברה משאית, אופס.
    בדרך עברנו ליד חוף גורדון וראינו אלפי רשתות כדורעף, וסיימנו את הנסיעה בחוף הילטון איפה שכולם ישבו על גבעת הדשא והתבוננו בשקיעה.
    סתם, הגענו באמת לתצפית מהממת ונהנינו להביט בשקיעה ולשמוע מוזיקה כיפית ומרגיעה. החוויה כללה בוק תמונות שקיעה מכל שבעת האייפונים כמו שצריך.
    עלינו חזרה על הטוקטוק שחיכה לנו ונסענו עם שירי בנות מהנפלאים ביותר עד שהגענו לאיזור העיר העתיקה של פוקט שנראת ממש כאילו ניסו לעשות חיקוי עלוב של עיר אירופאית ישנה. התיישבנו במסעדה מקומית חצי מפוקפקת והזמנו בערך כולנו פרייד רייס בעיקר כי השעה הייתה כבר כמעט תשע ולא אכלנו מהבוקר והתקשינו למצוא מקום מוצלח בתנאים האלו.אחרי כמה בלבולים קשים במנות יצאנו כולנו שבעות וחזרנו לנו לפטונג שלנו בואן שנטע הזמינה בבולט. עלמה ואני קינחנו בלוטי מהחלומות כי איך לא.
    חזרנו למלון של הדס, השתדלנו להתנהג כרגיל ולא לעורר חשד ואכן הצלחנו להסתנן לחדר שלה ולעמוד במשימה בהצלחה, ועכשיו אנחנו הולכות לישון שלושתינו יחד במיטה הזוגית הגדולה של הדס וסוף סוף מסיבת הפיג’מות שייחלנו לה מתרחשת וזה פשוט מקסים.