• Day 51

‏all around the world pretty girls

January 31, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

קמנו בבוקר אחרי שנת מלכות בחדר הדורמס הגדול והריק שלנו. בגלל שאנחנו ישנות רחוק יחסית מכולן אז התארגנו ויצאנו לנו לכיוון שלהן בידיעה שלא נחזור להוסטל עד הערב.
    יצאנו לחפש בית קפה נחמד לשבת בו לארוחת בוקר והדס הצטרפה אלינו לבוקר מושלם, אחר כך חברנו לסוף ומור שהיו בחוף ליד המלון של הדס לשהיית צהריים טובה בחוף שהיה מושלם המים היו נעימים עם צבע מהמם, סלעים יפים מסביב אבל בתוך המים הסלעים לא הפריעו והיה חול בהיר ככה שזה היה פשוט מושלם.
    שהינו שם בכיף עד שהרעב הכניע אותנו והלכנו לאכול במסעדה מקומית חמודה שסוף מצאה לנו, ושם גם אופיר ונטע הגיעו והצטרפו לחבורה העליזה ובכלל היה שמחה וששון. אכלנו שם באיזה ספק מסעדה ספק בית של משפחה שהיינו צריכות להכנס אליו כדי להשתין. הדס לראשונה גילתה את השירותים בתאילנד שצריך להוריד את המים עם הקערה והגיגית וחטפה קצת הלם אז עזרתי לה והרגעתי שמתרגלים או מכחישים ולא מורידים הכל בסדר… בסוף הארוחה המוסלמיות החמודות שהכינו לנו את האוכל שאלו מאיפה אנחנו ואמרנו ישראל והן רק החמיאו לנו על כמה שאנחנו יפות ואנחנו התרגשנו מהמחמאה ומהדו קיום המקסים.
    חתכנו משם כל אחת למלונה, עלמה ואני הלכנו עם הדס לחדר הוואו שלה במלון הסנדבוקס ושם עשינו את התספורת השנייה לקריירה שלנו ועשינו להדס מייקאובר מפחיד. המשכנו לנו באווירת הטיפוח והסלון יופי ויצאנו חדשות ומתוקתקות ויפות לראות את השקיעה שהייתה מהממת ועשתה לנו שמח בלב.
    מאוחר יותר נטע ואופיר אספו אותנו ונפגשנו שוב כל הבנות במתחם אוכל החמוד שליד המלון הנפלא של סוף ומור. פתחנו שם שולחן של השמחות ואכלנו מלא מטעמים ממלא סוגים ממיטב האוכל התאילנדי. אכלתי סוף סוף מסמאן קארי מנה אהובה עליי במיוחד שלא הייתה הרבה זמן בתפריט במסעדות והתגעגעתי אליה היה טעים מאוד! אמרו לנו בפעם השנייה להיום שכולנו נורא יפות וכמובן שזה העלה לנו את האגו ושיפר את היום שלנו משמעותית.
    יצאנו חדורות מטרה למצוא בננה לוטי לקינוח, אני מראש אמרתי שכל מה שאני רוצה בעולם זה רק מגנום מסבן אילבן כמובן. עברנו את כל הדוכנים וגילינו שהכל שיפודים ונשבר להן הלב, כמעט ויתרנו ואז בכניסה ל7/11 עמד המלאך שלנו עם הדוכן. אופיר לא היססה ולקחה אחריות על הסיטואציה וניהלה את כל התקשורת המפרכת עם איש הבננה לוטי מה שהתגלה כמשימה לא פשוטה בכלל כשמזמינים שבע מנות שונות אבל הדבקות במטרה לגמרי עשתה את שלה ויצאנו מאושרות כל אחת עם הקסם שלה ביד לשבת על החוף לנשנש.
    עלמה ואני שלא עברנו בהוסטל היינו עדיין בבגדי ים והיה כלכך חם ולח שהזרמנו את עצמינו לשחייה לילית. הגאות והשפל פה הפוכים מבקו טאו, בערב המים מגיעים הרבה יותר גבוה וזה קצת שרט אבל זה לגמרי שיפר את חווית הרחצה בלילה שהייתה ממש מדויקת להפליא במים פטפטנו קצת על המשך דרכנו בטיול. הייתה שיחה ממש כנה ופתוחה והגענו למסקנות חשובות. היה ממש כיף ומרגיש הכי טוב שלמרות כל הסיטואציה אני פה עם עלמה ועוד מלא בנות פשוט מקסימות ולרגע לא מרגישה לבד.
    נהיה מאוחר והתפזרנו כולנו ללילה, אנחנו הרחוקות והחרוצות החלטנו לעשות את הדרך חזרה בהליכה של חצי שעה שעברה בכיף והתפלאנו לראות כמה פוקט מלאה חיים ואנשים גם עד השעות הקטנות של הלילה. קצת אילת וקצת מגעיל אבל לגמרי נחמד לראות שיש דברים פתוחים ואווירת חיים בשעות כאלה.
    חזרנו להוסטל אחרי יום ארוך וכיף של בעיקר הרבה אוכל (אכלתי היום שלוש ארוחות! לא קרה מתחילת הטיול בודאות..) הרבה בנות וים כיף וחברה טובה, שזה לגמרי כל מה שאיחלתי לי לקפיצה הזו לדרום, ויותר מזה אנחנו לא צריכים.