• Day 84

אני לא מכירה את הזה מאחורה

March 5, 2022 in Cambodia ⋅ 🌧 28 °C

קמתי ראשונה מהחבורה אז ירדתי לחוף לקרוא קצת, הייתי לבד בחוף והיה רגוע ושקט וממש נהנתי מהזמן לבד קצת אבל אז הגיע שוב הדי-ג’יי שתפס לי את המיטה, וגם צעק באיזה 3 בלילה באמצע החדר והעיר את כולם כולל אותי, ועכשיו בא שוב לצעוק בחוף ולהפריע לי לקרוא. ניסיתי להתעלם ממנו ולא הרבה זמן אחרי כולם התעוררו ויצאנו לויליג לאכול ארוחת בוקר. הגענו, ליאו ואורן גם הצטרפו ואכלנו ארוחת בוקר טובה ומזינה.
    משם חזרנו קצת לכיוון הנסט ומצאנו פינה שקטה ורגועה לבלות בה את היום. בדרך כשעברנו בחוף ראינו מלא מקומיים וגם נזירים וזה נראה כאילו יש איזה חג או חופשה או אירוע מיוחד לא הבנו מהו בדיוק. היום עבר דיי מהר, היינו במים, השלמנו פינגווינים, קראתי ושיחקנו מלא שש בש. בשלב מסוים דן הלך לשחק כדורעף, אמרו שיש טורניר בנסט ושממש צריכים אותו, איזה כבוד!
    ליאו גם פרש בשלב מסוים ועלמה ואני נשארנו עד השקיעה בחוף. שוהם הגיעה והלכנו לאכול בויליג ארוחת ערב ולקחת מלא טייק אווי לכל הבנים בנסט כדי לחסוך להם את ההליכה הארוכה.
    הלכתי להתקלח ונחתי בחדר ואז דן בא לקרוא לי שהתחילה המסיבה, הוא אמר שיש מוזיקה גרועה ממש אבל האוירה כיפית ובאמת כך היה. רקדנו קצת ושתינו מלא בירה שחלקה גם קיבלנו בחינם בזכות הבנים האלופים שלנו שניצחו בטורניר כדורעף.
    באמת המוזיקה הייתה גרועה וזה התיש אותי אז אמרתי לעצמי שזאת לא תהיה המסיבה האחרונה בחיים שלי ואין טעם להתעקש אם אני לא כל כך נהנת אז פרשתי לישון